Wednesday 26 October 2011

sahabat ku ^^

Assalamualaikum kpd semua sahabat2 ku….
Sebelum kata memulakan langkah, sebelum mulut memulakan bicaranya, izinkan daku mengambil masa kalian utk sebentar waktu sahaja utk aku menyatakan sesuatu kpd kalian.

Wahai sahabatku semua…

Setiap waktu bsame kalian adalah amat bharga kpd diriku
Setiap titis air mata keriangan dan kedukaan yg mengalir bnyk memberikn memori yg terindah d dlm hidupku…
  Setiap senyuman yg terukir, sentiasa memberikan kenangan di dlm diri kita semua utk menempuh kehidupan sebagai seorang khalifah..
Walaupun masa utk kita bsame tlalu singkt ttp memori yg terhasil dari setiap pertemuan kita sentiasa terpahat d dlm kenangan ku…
Wahai sahabatku semua…

Maafkan aku sekiranya perbuatan n tingkah laku ku ada yg mbuatkan diri mu tersinggung
Maafkan aku sekiranya aku pernah mengguris hati kamu semua…
Kpd firdaus…

Thankz a lot 4 your video…,
You are the best…,


Kpd kamil,
Seronok dpt berkenalan dgn kau…
Apa2 pun jgn lupa lepas sendawa bce alhamdulillah ya…
Semoga bjaya kau bjaya d mase hadapn…

Kpd shimie,
semoga cepat2 habis belajar n pastu pergilah kawin
jgn lupa jemput ak ya…
hidup FSPU…

kpd zamir,
aku tahu kau adalh sorang yg bkebolehan utk memimpin
semoga suatu hari nanti kau akn mjadi PKS yg paling disegani di UiTM…
insya-Allah..

kpd ameer,
gembira bila tgk kau tersenyum gembira walaupun kadang2 kala kau nakal sbb suke usik si firdaus tp aku tahu yg kau seorng yg mementingkan psahabatn….
Bangga dpt kenal ko …

Kpd azwan,
Teruskn martabatkan bahasa Melayu ya sahabat,
Dengan adanya kau sbg penegak bahasa Melayu kita
Aku yakin bahasa Melayu akan mencapai tahap kegemilangannya kembali…
Berjuanglh sahabatku…

Kpd arif,
Kau seorng yg bijak n cerdik d dlm mentadbir
Gunaknlh kelebihan itu utk menaikkan bngsa kita ya…
Henshin…

Kpd madi,
kau mmg paling sempoi dlm  SISPA…
Riangkn mrk semua dgn gelagat mu ya…
pasti  SISPA akn sentiasa meriah…

 kpd alex,
build up your spirit to the upper level as much as you can..
I know that someday you will become a great person in the future..

Kpd azam,
Walaupn aku x sempat nak mengenali kau
Tp aku harapkan kau akan terus maju n maju d masa hadapan...

Kini…
Masa yg blalu tidak dapat lagi kita undurkan…
Setiap masa yg hadir tidak dpt kita tempuhi bsame lg…
Mungkn inilh realiti d dlm kehidupan
Adanya pertemuan n adanya perpisahan…
Semoga di suatu hari nanti kita akn btemu kembali
Dan pada saat itu aku harapkn kalian tidak melupai diri ku dan sahabt2 kita yg berpindah…
Selamat tinggal semua…

Assalamualaikum………. ;)

No comments:

Post a Comment